Arabski Inwestor - Praktyczne uwarunkowania pozyskania kapitału arabskiego przez polskich przedsiębiorców


Cena sprzedaży 3136,50 zł
Cena sprzedaży bez VAT 2550,00 zł
Podatek 586,50 zł
Preloader
czas trwania: 10.00 - 17.00
miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne w Centrum, Warszawa

Gulf News informuje, iż ponad 70% liderów biznesu na Bliskim Wschodzie zainteresowanych jest współpracą z rynkami wschodzącymi, podkreślając ich rosnące znaczenie na gospodarkę globalną oraz potencjał osiągnięcia realnych zysków i rozwoju biznesu. Firmy z regionu Zatoki Perskiej deklarują przy tym zwiększenie inwestycji na rynkach wschodzących o blisko 34%. Pod uwagę biorą inwestycje w Chinach, Indiach, Brazylii, ale również w krajach Europy, w tym w Polsce, która od kilku miesięcy chętniej i częściej jest odwiedzana przez arabskich inwestorów lub ich doradców celem rozeznania i znalezienia atrakcyjnych projektów inwestycyjnych.

 

Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie do udziału w autorskim i jedynym na rynku, o tak praktycznym podejściu do tematu, seminarium szkoleniowym:

„ARABSKI INWESTOR”
Praktyczne uwarunkowania pozyskania kapitału arabskiego przez polskich przedsiębiorców.

W ramach niniejszego seminarium szkoleniowego prowadzący posiadający niekwestionowane kilkudziesięcioletnie doświadczenie w kontaktach z partnerami z krajów arabskich, w tym zwłaszcza z inwestorami z Zatoki Perskiej przedstawi, od strony praktycznej, najistotniejsze kwestie i zagadnienia na jakie zwrócić uwagę powinni wszyscy, którzy myślą o współpracy z arabskimi inwestorami, m.in.: praktyczne uwarunkowania oraz realny potencjał pozyskania arabskiego kapitału dla polskich przedsięwzięć, sposoby dotarcia do inwestora oraz jego weryfikacji, metody prezentacji oferty pod kątem atrakcyjności, znaczenie i wpływ kultury oraz religii na wzajemne kontakty oraz wiele innych szczegółowo zawartych w programie.

 

Podczas spotkania dowiecie się Państwo, m.in.:

  1. czy Wasza oferta może być atrakcyjna dla arabskiego inwestora i jakie projekty mają w ogóle szansę na pozyskanie kapitału arabskiego?
  2. jakie kryteria oceny stosują arabscy inwestorzy oraz jak skonstruować i przedstawić swoją propozycję, aby wzbudzić nią faktyczne zainteresowanie strony arabskiej?
  3. jak Zwiększyć Atrakcyjność Oferty?
  4. komu przedstawić swoją propozycję?, czyli jak dokonać trafnej selekcji i weryfikacji potencjalnych inwestorów arabskich?
  5. na co zwrócić uwagę podczas spotkań formalnych i nieformalnych, prezentacji oferty czy negocjacji?
  6. jakich błędów nie popełnić?!, aby Wasze działania nie były bezowocne
  7. co należy wiedzieć, aby Zrozumieć Arabskiego Inwestora?, czyli CZY i JAK mentalność oraz kultura i religia przekładają się na biznes 

 

Ponadto, przy współpracy z prelegentem, w ramach pakietu seminarium szkoleniowego, zapewniamy jego uczestnikom wsparcie w poszukiwaniu potencjalnych inwestorów arabskich i przygotowaniu rozmów biznesowych.

... zarezerwuj miejsce już dzisiaj! >>>

Serdecznie zapraszamy do udziału.

 

Dodatkowe informacje:

tel. kom.: +608 674 198
e-mail: ampe@ampe.pl

Prelegent

 
 
 
Krzysztof Płomiński
 
Prezes Fundacji Inicjatywa Polsko-Arabska
ambasador ad personam
 
 

  • Politolog i prawnik. Wyspecjalizowany w problematyce regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym gospodarczej. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Łódzkiego oraz w Instytucie Stosunków Międzynarodowych w Moskwie. Ukończył szereg prestiżowych kursów, w tym w Akademii Prawa Międzynarodowego w Hadze i na uczelniach brytyjskich.
  • Od 1971 roku w służbie zagranicznej. Pracował w ambasadach o profilu gospodarczym w Libii i Jordanii, od referenta do I sekretarza ambasady. Był ambasadorem RP w Iraku (1990-1996), gdzie m.in. organizował ewakuację polskich obywateli oraz negocjował przejęcie przez Polskę w 1991 roku reprezentowania interesów USA w tym kraju.
  • Jako pierwszy ambasador RP w Arabii Saudyjskiej (1999-2003), współtworzył fundamenty rozwiniętej współpracy polsko-saudyjskiej, w tym gospodarczej, inwestycyjnej i finansowej. Kawaler saudyjskiego orderu Króla Abdulaziza I Klasy przyznanego za szczególny wkład w zbliżenie obu państw. Posiada też odznaczenia innych państw arabskich.
  • W 2013 roku zakończył pracę w MSZ jako ambasador tytularny, przechodząc na emeryturę. W latach 2004-2006 był dyrektorem departamentu Afryki i Bliskiego Wschodu MSZ, a wcześniej dwukrotnie wicedyrektorem tego departamentu. Kierował również Grupą Zadaniową ds. Iraku. Przygotowywał najwyższego szczebla wizyty oficjalne za granicą i w Polsce. Uczestnik delegacji polskich na sesje ZO NZ i zespołów negocjacyjnych. Szef i członek szeregu sztabów kryzysowych powoływanych w związku z zagrożeniami bezpieczeństwa na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz uprowadzeniami polskich obywateli. W 2010 r. odznaczony przez Prezydenta RP Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.
  • W latach 2007-2009 korzystał w MSZ z urlopu bezpłatnego, pracując jako dyrektor ds. krajów Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej w PHZ Bartimpex. W tym charakterze uczestniczył w przygotowaniu ustanowienia Pomnika Tolerancja w Jerozolimie.
  • Jest jednym z fundatorów i prezesem utworzonej w 2013 roku Fundacji Inicjatywa Polsko-Arabska.
  • Członek specjalistycznych stowarzyszeń, wykładowca akademicki oraz doradca i szkoleniowiec firm polskich, jak również koncernów międzynarodowych. Autor publikacji poświęconych problematyce gospodarczej, politycznej i rozwojowej regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym opublikowanych w Komentarzu Międzynarodowym Fundacji Pułaskiego i przedrukowanych za granicą opracowań: „Uwarunkowania inwestycji arabskich w Polsce” oraz „Ku gospodarczemu wymiarowi polityki zagranicznej RP”.
  • Języki: angielski, arabski (literacki i niektóre dialekty), rosyjski i (w podstawowym zakresie) francuski.
  • Zainteresowania: starożytne kultury Bliskiego Wschodu.
  • Żona Renata. Jeden syn, jeden wnuk.

Program

Inwestycje arabskie na świecie i w Europie
  • Potencjał gospodarczy i finansowy krajów arabskich
  • Tradycyjne i nowe kierunki inwestycji państw-eksporterów surowców energetycznych
  • Charakterystyka inwestycji arabskich w Europie
  • Polska na mapie arabskich inwestycji - atuty i słabości
Charakterystyka inwestorów arabskich
  • Publiczne (państwowe) agencje i fundusze inwestycyjne
  • Fundusze i inwestorzy prywatni
  • Pojęcie inwestycji pasywnych
  • Obowiązujące procedury formalno-prawne procesu decyzyjnego poprzedzającego zaangażowanie finansowe
  • Znaczenie współpracy inwestycyjnej w ramach joint-ventures
  • Możliwości wspólnych inwestycji na obszarze partnera i na rynkach trzecich
  • Systemy wsparcia inwestorów Rady Współpracy Zatoki (GCC) ze strony ich agencji państwowych
Zrozumieć arabskiego inwestora
  • Prezentacja charakterystyki inwestorów arabskich zainteresowanych rynkiem polskim na podstawie dotychczasowych doświadczeń
  • Priorytety i oczekiwania oraz mentalność i przyzwyczajenia poważnych inwestorów
  • Pozycja zagranicznych menedżerów i konsultantów w arabskich strukturach inwestorskich
  • Charakterystyka uwarunkowań niezbędnych do zainteresowania inwestora projektem
  • System weryfikacji projektów inwestycyjnych i podejmowania decyzji. Doradztwo i audyt
  • Czynniki subiektywne mające wpływ na decyzje o podjęciu inwestycji
  • Parametry oceny wiarygodności inwestora arabskiego
  • Znaczenie bezpośredniego negocjowania inicjatyw inwestycyjnych
Uwarunkowania kulturowe oraz ich wpływ na bieżące kontakty oficjalne i robocze z partnerami z obszaru arabskiego
  • Tradycyjne wartości i zachowania
  • Rola islamu w praktycznych kontaktach i negocjacjach biznesowych
  • Społeczności chrześcijańskie i nie-arabskie w krajach MENA
  • Pozycja kobiet w świecie islamu i stosunek muzułmanów do cudzoziemek
  • Sposoby unikania możliwych zagrożeń w kontaktach, w tym w sferze bezpieczeństwa
  • Delikatne tematy i sfery
  • Zmiany zachodzące w kulturze arabskiej i postrzeganiu świata zewnętrznego
Sprawy praktyczne do wzięcia pod uwagę w ramach przygotowań do kontaktu w Polsce i za granicą:
  • stereotypy, odrębności w zachowaniach negocjacyjnych, w tym z udziałem kobiet,
  • kurtuazja, etykieta i protokół, w tym w kontaktach z przedstawicielami rodzin panujących,
  • ocena wiarygodności
  • wymiana korespondencji
  • więzi osobiste
  • dokumentowanie i podtrzymywanie kontaktów
  • respektowanie ustaleń
  • pojęcie czasu
  • mimika i język ciała
  • zaproszenia
  • wzajemne wizyty
  • planowanie poczęstunku i menu
  • upominki
  • święta religijne
Praktyczne aspekty tworzenia oferty inwestycyjnej docierania z nią do potencjalnego partnera
  • Zasady konstruowania i prezentowania projektów inwestycyjnych
  • Elementy decydujące o powodzeniu oferty inwestycyjnej
  • Ocena reakcji partnera na składane propozycje
  • Dokumentowanie i interpretacja dokonanych ustaleń
  • Procedury prawne tworzenia spółek w kraju partnera
Inne praktyczne informacje, w tym uwzględniające indywidualne zainteresowania zlecającego szkolenie
 
W trakcie zajęć przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

Warunki uczestnictwa

Koszty udziału w seminarium szkoleniowym

CENA PROMOCYJNA ! Przy zgłoszeniu i dokonaniu opłaty w terminie:

  • do 27 kwietnia 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 20 czerwiec 2018)
  • do 31 lipca 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 11 wrzesień 2018)
2.250 zł netto (2.767,50 brutto) - dla pierwszej osoby z firmy
1.950 zł netto (2.398,50 brutto) - dla kolejnych osób z firmy
 

CENA bez PROMOCJI! Przy zgłoszeniu i dokonaniu opłaty w terminie:

  • 28 kwiecień 2018 - 11 czerwiec 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 20 czerwiec 2018)
  • 1 - 31 sierpień 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 11 wrzesień 2018)
2.550 zł netto (3.136,50 brutto) - dla pierwszej osoby z firmy
2.250 zł netto (2.767,50 brutto) - dla kolejnych osób z firmy
Cena obejmuje: udział w seminarium szkoleniowym, materiały szkoleniowe, lunch, 2 przerwy kawowe oraz certyfikat.
 
Warunki udziału w seminarium szkoleniowym
(1) Warunkiem uczestnictwa w seminarium szkoleniowym jest dokonanie rejestracji oraz określonej opłaty:
  • do 11 czerwca 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 20 czerwiec 2018)
  • do 31 sierpnia 2018 , dla seminarium w WARSZAWIE (termin, 11 wrzesień 2018)
(2) Rejestracji można dokonać emailem lub przez formularz zgłoszeniowy. Procedura rejestracji dostępna jest pod niniejszym linkiem REJESTRACJA.
(3) Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu pocztą elektroniczną potwierdzenie udziału oraz fakturę pro forma.
(4) Wpłatę za seminarium szkoleniowe należy dokonać na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
(5) Rezygnacje z uczestnictwa należy przesłać na adres email: ampe@ampe.pl. Otrzymanie rezygnacji z uczestnictwa zostanie Państwu potwierdzona zwrotnie. W przypadku wycofania zgłoszenia na 14 dni roboczych przed terminem szkolenia firma/osoba dokonująca rezerwacji zostanie obciążona kosztem w wysokości 20% wartości zamówienia. W przypadku wycofania zgłoszenia na 7 dni roboczych przed terminem szkolenia firma/osoba dokonująca rezerwacji zostanie obciążona kosztem w wysokości 100% wartości zamówienia.
(6) Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania nieznacznych zmian w programie szkolenia.
(7) W przypadku nie odbycia się szkolenia z winy organizatora – cała kwota wpłacona na konto organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od daty odwołania.
(7) Cena ta nie zawiera kosztów noclegu i parkingu.
(8) Seminarium szkoleniowe odbędzie się w sali szkoleniowej (Hotel lub Centrum Konferencyjne) w centrum miasta. Dokładną nazwę miejsca oraz adres uczestnik seminarium otrzyma wraz z informacjami organizacyjnymi drogą emailową na 7 dni przed terminem spotkania.

skontaktuj się z nami:

Agencja Marketingu i Promocji Eksportu
AMPE Sp. z o.o.

Konduktorska 20/7
00-775 Warszawa

tel.: 0048 507 240 529
tel.: 0048 608 674 198

e-mail: ampe@ampe.pl