Umowa handlowa z partnerami arabskimi w praktyce


Cena sprzedaży 3505,50 zł
Cena sprzedaży bez VAT 2850,00 zł
Podatek 655,50 zł
Preloader
czas trwania: 10.00 - 17.00
miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne na Warszawa - Centrum
Szanowni Państwo!

Potencjał rynków Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, a co za tym idzie częstsze kontakty biznesowe polskich z tamtejszymi przedsiębiorcami owocujące wzajemnymi kontraktami handlowymi, stwarzają szereg niekorzystnych sytuacji i nieporozumień. Mając na uwadze uchronienie polskich przedsiębiorców przed stresującymi sytuacjami, przedstawiamy propozycje kolejnego tematu z cyklu rynków arabskich, niezwykle istotnego z punktu prowadzenia korzystnych działań handlowych z partnerami z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
UMOWA HANDLOWA z PARTNERAMI ARABSKIMI w praktyce
Celem niniejszego seminarium szkoleniowego jest przekazanie praktycznej wiedzy i informacji na temat zasad prawidłowego zawierania umów / kontraktów handlowych z kontrahentami arabskimi (w tym ich konstruowania i negocjowania) dzięki którym unikniecie Państwo możliwych błędów, zaoszczędzając przy okazji czas i pieniądze.

Dodatkowe informacje:

tel. kom.: +608 674 198
e-mail: ampe@ampe.pl

Prelegenci

Zajęcia poprowadzą doświadczeni specjaliści - praktycy, którzy na co dzień mają do czynienia z kwestiami konstruowania, negocjowania, zawierania czy renegocjowania umów / kontraktów handlowych z partnerami arabskimi. (Szczegółowe profile prelegentów dostępne są wyłącznie poprzez indywidualny kontakt.)

Program

Ankieta wprowadzająca to zajęć
Umowa handlowa / kontrakt handlowy w krajach arabskich
  • różnice i podobieństwa
  • znaczenie
  • właściwe zrozumienie i konsekwencje
  • język kontraktu oraz prawo właściwe dla kontraktu handlowego
  • konstrukcja kontraktu handlowego oraz klauzule zabezpieczające i ich analiza
  • strony umowy (arabski partner umowy) - weryfikacja
  • najczęściej spotykane błędy w kontraktach handlowych zawieranych z partnerami arabskimi
Rodzaje umów handlowych oraz ich wzory
  • oferta jako element umowy handlowej
  • umowa przedwstępna
  • list intencyjny
Rozstrzyganie kwestii spornych wynikających z zawarcia umowy z kontrahentem arabskim
Kulturowe różnice istotnym elementem komunikacji handlowej i negocjowania umów handlowych z partnerem arabskim
  • elementy kultury
  • podstawy komunikacji
  • charakterystyczne style negocjacyjne arabskiego kontrahenta
  • trening umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych
Kontrakt handlowy z arabskim agentem / przedstawicielem handlowym, dystrybutorem
  • szczególne znaczenie i rola agenta / przedstawiciela handlowego w krajach arabskich
  • funkcjonowanie na rynkach arabskich poprzez agenta i bez usług agenta
  • litera prawa a rzeczywistość
  • ochrona agentów / przedstawicieli handlowych przez lokalne prawo
  • zakres obowiązków stron kontraktu
  • kwestie prowizji i kosztów reprezentacji
  • czas obowiązywania kontraktu
  • możliwości i warunki wcześniejszego odstąpienia od kontraktu
  • badanie arabskiego agenta / przedstawiciela handlowego, dystrybutora oraz weryfikacja jego skuteczności handlowych
  • case study: przykłady niekorzystnych kontraktów handlowych oraz ich analiza, wzory korzystnych kontraktów handlowych z dystrybutorem kosmetyków z Emiratów Arabskich oraz przedstawicielem handlowym z Egiptu
Renegocjowanie zawartej umowy handlowej
  • podstawy prawne i argumentacja
  • metody i taktyki uzyskania akceptacji partnera handlowego
  • case study: przykłady renegocjacji umów handlowych z partnerami arabskimi

Case study - na podstawie doświadczenia polskiej firmy w kwestiach negocjowania, zawierania i renegocjowania umów handlowych z partnerami arabskimi

W trakcie zajęć przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

skontaktuj się z nami:

Agencja Marketingu i Promocji Eksportu
AMPE Sp. z o.o.

Konduktorska 20/7
00-775 Warszawa

tel.: 0048 507 240 529
tel.: 0048 608 674 198

e-mail: ampe@ampe.pl